torstai 28. helmikuuta 2013

Ok tulokset tähystyksestä



noin käskettiin blogata, eikä mulla muuta asiaa ole!

Keksi tikusta asiaa, tai lopetetaan nukkeroinen, uhkaili äiskä. Niin, että mitä, mä naukasin. Tikusta asiaa, toisti äiskä. Mä mitään tajuu, toistin naukasun. Rupesihan sitä tekstiä syntymään, kehui äiskä. Huomasin napsuttavani karva kosteena. Korvissa soi vielä; Näpit irti verhoista tai lähtee kynnet, naks, naks. Tottelin oitis. Loikkasin äiskän jalkojen juureen. Pyysin anteeksi ja ihmeekseni sain pitää hiukan kasvaneet kynteni. Päätin testata kiipeilykirjahyllytelineeni. Takajalkojen naskalit mahdollistivat kevyen nousun katonrajaan. Vau, huusin. Elämä on, vai mitä äiskä. Niin on, nyökkäili emäntä. Emäntä siksi, että se leipoi eilen pullaa. Sain maistaa, mutta en tykännyt. Toista on lohi geelissä tai turska kastikkeessa.

Heh, heh, mä tein sen. Nyt kone laulaa ja mä!

4 kommenttia:

  1. Oikein hyviä uutisia siis, mahtavaa... mulla täällä vipinää, tultiin touhutalosta ja nyt Emmi ja Hilla katsovat Disney-kanavaa nakkikeittoa mahat pullollaan ja eilen oltiin uimassa 3 tuntia, leikkivät kovasti... ja lyhyet unet siinä välissä! Tytöt ovat jo niin isoja ja Emmistä on ihanaa kun Hilla on kaverina, kaksoset eivät vain tykänneet, kun joutuivat jäämään kotiin!

    VastaaPoista
  2. Minäkin saan huomenna vieraita. Lumentulosta päätellen mäellä saattaisi olla pulkalla laskettava rinne. Jos ulkoilu ei innosta niin pari uutta (kirppishankintoja) peliä odottaa kaapissa: dinosauruksia ja muistipeli. Taiteilu mahavaivojen kanssa jatkuu entiseen malliin!

    VastaaPoista
  3. Eilinen sää oli surkea, mutta täällä ainakin auringon paistetta nyt ja mulla tänään joukkoseulonta rintasyöpään, siis bussissa kuvaus...hyvä kun kuvaavat, mutta ei edes sunnuntairauhaa!
    Kävelylenkki tehty, mites teillä oliko pulkkailua?

    VastaaPoista
  4. Oli aivan liian kylmä pulkkailla. Monenlaista tekemistä löytyi sisältäkin. Nannalta eivät ideat lopu.

    VastaaPoista