sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Oppia ikä kaikki


Mä seurasin miten äiskän linkitykset linkittyy lisukkeisiin. Täytyy myöntää et oppi taisi mennä perille. Vihdoinkin. Varmuudeksi on muistitietoa äänikirjan suojakannessa. Saapa nähdä milloin mulle kerrotaan linkityksen kiemuroista. ( sillä minä Viivi tätä blogia kirjoitan)
Tänään, eiku eilen selvisi miksi äiskä hääräsi tavallista enemmän kaksiossa. Niin kuin kuvasta näkyy koyoten porukka otti meillä nokoset paluumatkallaan auringonlämmöstä kotiin pohjolaan. Mä sahasin kolmen petin väliä koko yön ja aamulla maha teki tepposet: tuli oksut, osui matolle, toisellekin, eikä äiskä ees herännyt mun varoitushuutoon: miauuuu...en ehdi väistää mattoja! Sotku hävetti. Kukaan ei moittinut, mut hävetti silti.
Tulkoon huominen. Tsau!

2 kommenttia:

  1. Vieläkö homma pelittää. Joihinkin blogspot blogeihin oma osoite pitää kirjoittaa muodossa http://www.koyote.vuodatus.net

    VastaaPoista
  2. Nyt hapset harmaantuvat. Taaskaan homma ei tomi!

    VastaaPoista